Zakelijke verhuizing

Bij een bedrijf of zakelijke verhuizing komen er andere aspecten om de hoek kijken dan bij een particuliere verhuizing. Uiteraard is het afhankelijk van de bedrijfsgrootte maar wij durven te stellen dat het bij een zakelijke verhuizing sowieso om meer spullen gaat dan bij een particuliere verhuizing en de spullen hebben vaak een grotere waarde.

Een belangrijk aspect dat bij zakelijk verhuizen toch wel de boventoon voert is wel dat het bedrijf stil ligt tijdens een verhuizing. En geen bedrijfsactiviteit betekent …. geen inkomsten. Tijd is dus werkelijk geld! Door onze ervaring bij zakelijke verhuizingen kunnen wij ervoor zorg dragen dat eerst de spullen aan de beurt komen die de bedrijfscontinuïteit niet dwarsbomen, zoals bijvoorbeeld het archief.

Zelfs als u met uw bedrijf internationaal wilt verhuizen regelen we het voor u. Verder heeft één verhuizer binnen onze organisatie (altijd binnen de verhuisploeg) de leiding en is dan ook uw aanspreekpunt. Hierdoor worden de lijnen en vooral de communicatie kort en duidelijk gehouden.

Wij zorgen dan ook dat de verhuizing zo snel mogelijk en zo soepel mogelijk zal verlopen. Wij nemen u alle zorg uit handen en zorgen ervoor dat de medewerkers binnen uw bedrijf zo snel mogelijk weer optimaal kunnen functioneren.

Voorbereidingen zakelijke verhuizing

  • De voorbereiding van uw verhuis project
  • Wij coördineren de verhuizing
  • En zorgen voor de juiste nazorg

Daarbij houden wij rekening met uw wensen en zorgen dat alles voorspoedig gaat verlopen.

Heeft u zakelijke verhuizing voor de boeg? En wilt u weten wat u het beste kunt doen met de verhuizing? Vraag vrijblijvend een offerte aan en u ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord.
Want wat kost een verhuizer nu eigenlijk?

Door het offerteformulier zo volledig mogelijk in te vullen geeft u ons waardevolle informatie waardoor wij in de gelegenheid zijn een prijsindicatie af te geven. Wij hopen u snel als nieuwe klant te mogen begroeten.